|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Bir kötülügü begenen, onu isleyenden daha kötüdür.
sonunda topraga verilecek bir kurbandir.
Sen gönlünü beslemeye bak..! Yücelere gidecek,
sereflenecek odur."
|
Semsettin Sami
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrencilerimiz 3.Bozok Kimya Günlerine Katıldı...
|
|
|
|
|
|
 |
|
3.Bozok Kimya Günlerine okulumuz öğrencileride katıdı.
|
 |
|
|
|
|
|
|