|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Bir kötülügü begenen, onu isleyenden daha kötüdür.
sonunda topraga verilecek bir kurbandir.
Sen gönlünü beslemeye bak..! Yücelere gidecek,
sereflenecek odur."
|
Semsettin Sami
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bahar Geldi Okulumuz Bahçesi Şenlendi
|
|
|
|
|
|
Yozgattımıza baharın gelmesiyle, okulumuz bahçesi şenlendi. Her taraf yeşillendi, ağaçlar çiçek açtı.
Okulumuz bambaşka bir görüme büründü. Bahçemizin bu hali almasında büyük emeği olan; Hamza ÇAPANOĞLU hocamıza emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz..
Diğer fotoğrafları görmek için tıklayın...
|
|
|
|
|
|